vineri, 15 mai 2009

betiv

"Batranu' ala tampit, absolut de tampit, care vrea sa-ti fure viata, sa te invete si sa-ti spuna ce a gresit el,, esti prost! esti un tampit, care iubeste o roscata focoasa si seaca.Asa i-a zis el,tampitu' ala prost si batran,ce-si vede chipul ravasit in escapadele vieti in fiecare dimineata,in fata lui,atunci cand se barbiereste,se spala pe dinti si o saruta pe ea.
Totusi,uneori,cand este obosit ii este dor de ea si de tot ceea ce ar fi putut fi,ce a fost,ce s-a scris.Dar doar atat,ii este dor.
-Mi-e dor de tine fraiere,da mi-e dor sa iti bati joc de mine,iar eu sa te cred.Sa ma amagesc in cuvinte simple fara inteles fiindca imi place sa imi mangai coapsele sau sanii,ori sa ma saruti pe incheietura maini,sa-mi musti umarul in timp ce-ti simt bratele in juru-mi,prostule.Mi-e dor de Tine!
-Mi-e dor de tine fraiero,da mi-e dor sa minti cum doar tu sti,cu stil si pasiune.Minciuna ta este un roman in care descrierile sunt franturi ale partiturilor de vioara,minciuni desavarit de frumoase,minciuni adevarate.Mi-e dor de gura ta aia mare,data cu strugurel cumparat de la colt,dinala ce costa doar 1 leu,mi-e dor de fatarnicia ta,mi-e dor de sufletul tau ce-ar fi daruit tot,mi-e dor sa-ti simt bratele in juru-mi,proasto.Mi-e dor de Tine!
Nu e un secret..stie si el stie si ea,stiu si ei.Toti stim ca oricat de mult ai dispretui pe cineva,macar pentru o clipa ai vrea sa il strangi in brate,iar apoi sa-l renegi pana data viitoare.
mi-a fost dor,am sunat...

Un comentariu:

Cosmina spunea...

si?ti-a raspuns?...