miercuri, 10 iunie 2009

D'ale lu' Vio

Mi-a fost destul de lene in ultimul timp sa postez,multe cacaturi in prea putin timp.S-ar putea spune ca am fost constipat,asa ca am scormonit si eu prin alte bloguri,m-am gandit ca scap mai repede de povara(scutecu' e pregatit).Ce am descoperit?
Pai ce masinuta cu pedale a lu' Pista,eu sa nu am blog,pfoai ma.Explicatie:
Persoane care nu voiau blog,acum au.Cred ca o sa devina ceva,gen messenger,te indragostesti de o gajica da nu-i spui pe fata,ii relatezi prietenului tau blogul,"Blogule am cunoscut o gajica faina,fa-mi si mie lipeala,vezi tu...poate apasa clic pe tine si citeste,dau un citric virtual bulan,iti fac cunostinta cu alt blog de gajica,ne combinam noi cumva;)".
Am mai vazut eu asa,ca sunt nu stiu ce programe,de observat,cati te viziteaza zilnic,cat de bun precen esti cu googleu'(cica daca esti hoaver bun cu bastanu' de google,esti bazat),basca,mi-am pus si eu ceva icoana sa-mi arate chesti dinastea cu traficul.Aveam 2-3 vizitatori pe zi.
Am dat-o jos.
Da la's,ca cresc eu mare si-mi fac alt blog,ca m-am gandit bine,pe acesta nu merita sa-l spurc cu dinastea.Aici'isa is eu roamantic,chiar daca nu ma citeste decat unele fete,macar vad ca le place si e bine asa.
Deci asta e cam prima si ultima postare de genu,dar tinand cont de situatie trebuie sa-mi vars un pic frustrarili si aici.
La's ma ca ma fac eu cunoscut si videti voi ce o sa ma placa fetili pt toate siropariile astea de betiv notoriu,o sa fiti voi invidiosi pe mine.Da pe mine!
Gata,gata,atat.Ajunge,ca de acum inainte o sa fiu baiat bun si o sa pun numai posturi cu poze frumoase,si fara reclame aici.Promit

PS:V-am pupat pe toti ma!(mi-am amintit de Florin Piersic,mare om)

Niciun comentariu: