sâmbătă, 28 martie 2009

Frenezie de dimineata

Stiti povestea aia,"batraneii care se tin de mana.Ea are paru alb,El are barba alba, este apasat de greutatile vietii..Dar e fericit.O tine pe Ea de mana...Il tine pe EL de mana.."
Sti voi,chestia aia,o vedeti prin filme,Ea cu El,fericiti tragand,un carucior plin cu dulciuri si alte bunatati gata sa fie daruite nepotilor,copiilor.
Oare ce nume avea El,ce nume avea Ea..?nume simple fara o rezonanta deosebita.Da,asa cred ca sunt,oameni simpli si fericiti.
Cate primaveri,cate vanturi le-au adiat pe obraji,inca imbujorati?
Toti avem imaginea asta.
Imaginea mea s-a transpus in realitate.Am stat in spatele lor.Am vrut sa spun ceva,dar nu puteam..aveam ochii plini si inima straina mie,dansa.
Dansa inca de la rasaritul soarelui!
I-am povestit si lui.Chiar daca nu a vazut,desi gura-mi e saraca,ochii lui straluceau.

Multumesc,celor care ne fac sa zambim fara sa stie,fara sa vrea,fara sa urmareasca ceva.

Buna dimineata!

Un comentariu:

Cosmina spunea...

wow!mi-ai atins coarda sensibila...adevarat!si eu le multumesc!