miercuri, 18 martie 2009

Zaruri...

Sti starea aia.."Am chef sa fac ceva,dar ce..?"
Ei,parca as avea chef sa ma duc sa ma imbat(cea mai proasta solutie ever,am ajuns la concluzia ca cele mai tari betii sunt alea neplanificate,de fapt nici nu-mi place sa beau planificat),nu..nu e bine..
As avea cheaf sa mananc un tort mare cu nuca prajita..dinala cum face mama..mmmmm,dar cum?Mama e la 350 km departare.Ei bine ma duc sa mananc o swaorma,iar tipa imi face una invelita la staniol chiar daca eu cerusem la farfurie.Ii spun frumos ca a gresit,dar ea se enerveaza si-mi spune ca nu exista asa ceva"Daca scrie asa ceva acolo eu mananc afisul",chiar daca eu infulec acolo de la inceputul facultatii.Oricum...ii spun ca este bine si ca ii multumesc caci mi-a facut-o(am inteles-o..e nervoasa,ii vine sa ia sosurile si polonicul si sa le dea la clienti in cap..stiu!),am mancat si am pleacat...dar tot as avea chef de alceva..
Daca as fi alcineva si as citi ce scriu,as spune "Stop,asta nu si-a mai tras-o demult",fiindca atunci cand vrei sa faci ceva si nu sti ce,raspunsul este "SEX!!!"..Dar nu...
Cred ca am chef sa ies cu o fata..Dar fara sa vreau sa mi-o trag cu ea.Doar sa ies.Sa mancam,sa radem,sa bem un pahar de vin si nici unul dintre noi sa nu-si doreasca alceva decat,atunci cand ajunge acasa sa spuna "A fost o seara ok,imi pare bine ca am ca si amic un om ca acesta"...
Sau daca vreau doar sa stau langa un prieten,iar el sa fumeze,eu sa ma uit dupa gajici,dupa copii,dupa oameni!Dar sa stiu ca e acolo,ca nu sunt singur si ca se simte bine,se relaxeaza stand acolo,fara sa incerce sa poarte o conversatie,fara sa se uite la ceas,fiindca simte ca e ok,doar sa mediteze,sa leneveasca,sa respire!
ei..acum postez si spun "E ok..."
Cred ca fiecare dintre noi isi doreste chestia asta la un moment dat,dar nu cu un prieten,ci cu cineva nou,caruia poti sa-i povestesti toata seara si inca sa iti mai ramana multe de spus...


ninge in Martie.

Niciun comentariu: